lördag, maj 23, 2009

Fortsatt låg inspiration

Inspirationen ligger fortfarande nära noll.
Förhoppningsvis höjs den lite då jag får pengar
och har råd med mer mat.
Man kan ju tycka att jag borde inspireras till att
hitta på något kul med den mat jag redan har
hemma och den väldigt billiga som finns
att köpa - men icke!
Man får inte alltid som man vill.
Däremot har jag inspiration till att försöka göra
min frukostar bättre.
Jag har köpt mango som skall frysas in portionsmässigt,
och jag ska även köpa bär och eventuellt någon annan
sorts frukt, kanske kiwi och ananas, och frysa in.
Är frukosten i övrigt billig behöver det inte bli så dyrt,
och man behöver inte ha frukt och bär som bas eller
rätt så stor del av frukosten, man kan ha den som
en liten jäkligt "nyttig krydda".
Jag har en tendens att överdriva,
vill jag ha bär i frukosten blir det MYCKET bär, osv.
Nu ska jag skärpa mig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar