onsdag, maj 27, 2009

Schasar fram de gröna fingrarna

Jag har just sått sockerärter här på min
balkong. Det är första gången, och jag är väldigt
spänd på resultatet! Jag hoppas det visar sig att jag
iallafall har lite blekgröna fingrar, så jag åtminstone
får några små groddar. Att lyckas få till höga plantor
på min balkong och kunna plocka lite färska sockerärter
att äta till maten vore verkligen drömmen.
Men eftersom jag aldrig testat tidigare har jag
inte en susning om vad jag sysslar med.
Jag håller tummar och tår!

För någon timme sedan åt jag en jättegod frukost.
Naturell lättyoghurt med björnbär, kiwi och en
fröblandning på solrosfrön, pumpafrön och linfrön.
Gott, och enkelt.
Jag kommer nog fortsätta med yoghurtfrukostar ett
bra tag till. Det känns så somrigt och härligt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar