onsdag, maj 27, 2009

Lunch: Sötpotatis med honung och kanel

Dagens lunch blev sötpotatis med honung
och kanel, till det blev det lax kryddad med
cayennepeppar och paprikapulver.
Jag gillar verkligen sötpotatis,
och jag gillar verkligen kanel,
så detta är något jag försöker laga till så
ofta jag har råd med sötpotatis.

Jag utgår från ett recept jag hittade på
Mollys Hälsoblogg. Vissa ändringar för
att de ska passa min smak till fullo,
men inte många. Gott!
http://mollyshalsoblogg.blogspot.com/2009/04/dagens-middag-sotpotatis-m-honung-kanel.html

1 kommentar:

  1. hej!
    kul att fler än jag gillar sötpotatis :) jag älskar det och kanel :p
    här är sötpotatisen väldigt billig, synd att den inte är det hos dig :(
    hoppas att du har haft en bra dag och att den fortsätter att vara bra :) kram på dig!

    SvaraRadera